piątek, 22 marca 2013

Co u mnie i o mnie

Już są wyniki wczorajszego "Mam talent" w naszej szkole. 1 miejsce zajęła dziewczyna z (chyba) 6a, z tańcem. 2- kabaret takich chłopaków (zrobili o Harrym Bondzie. Było całkiem śmiesznie) 3- dziewczyny z czwartych klas z układem tanecznym. Osoby z naszej klasy nie zajęły żadnego miejsca. Cóż, trochę szkoda, bo fajnie zaśpiewały, fajnie zatańczyły...
Dzisiaj była akcja z polskiego. Mam nadzieję, że jakoś mi wyszło:-) Moim zdaniem była dosyć prosta. Ale może tak naprawdę była piekielnie trudna i źle ją napisałam?!!!
No dobra, nieważne. Dzisiaj chciałam napisać kilka ciekawych faktów o mnie, których nie znacie. Oto one:
-Lubię wymyślać w głowie różne filmy, w których przeważnie ja gram główną rolę (a nie chcę być aktorką).
-Nienawidzę pływać kraulem, a uwielbiam grzbietem.
-Bardzo podobają mi się niebieskie oczy (ja mam piwne).
-Kiedy coś wydaje skrzypiący odgłos, aż dreszcz przebiega mi po plecach- nienawidzę tego!
-Jestem kimś w rodzaju filozofa- dużo myślę.
-Bardziej boję się występować przed znanymi mi osobami, niż wielkim, nieznajomym tłumem.
-Nie cierpię coca-coli i innych gazowanych napojów: nie dlatego, że są niezdrowe, tylko po prostu mi nie smakują.
-Kiedyś lubiłam nurkowanie- teraz nie i ledwie mogę dotknąć ręką dna na głębszym basenie, gdy mam zajęcia pływania.
-Nigdy nie miałam żadnej operacji, ale strasznie się ich boję, bo moja wyobraźnia zawsze pracuje na pełnych obrotach.
-Gdy zapamiętam jakiś sen, próbuje go w logiczny sposób wyjaśnić- np. śnił mi się ser "Turek" bo jadłam go kilka dni temu, śniła mi się działka, bo myślałam o niej i wakacjach przed zaśnięciem.
-Niezbyt lubię James'a Bonda, ponieważ w większości z filmów (ale nie we wszystkich) Bond zawsze wygląda idealnie: nawet gdy rozwali czołgiem miasto, jego fryzurka jest nienaganna, a na garniturze nie ma nawet pyłka.
-Jedyne, co w życiu złamałam to mały palec od prawej ręki. Jednak gips wychodził poza dłoń. Byłam wtedy w drugiej klasie podstawówki, tego dnia, gdy założyli mi go był bal karnawałowy. Tak więc tańczyłam wtedy z gipsem...
To tyle na dzisiaj. Nara!
P.

2 komentarze:

  1. Ja miałam mam talent u sb w szk w środę^^ Ale ja, tak samo jak moja klasa, nie brała w nim udziału.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas Mam Talent jest najczęściej w maju ;3

    OdpowiedzUsuń