środa, 30 października 2013

Liebster Award

Witajcie, Kochani Czytelnicy!
Otóż zostałam nominowana przez Zuzzę  do Liebster Award, za co bardzo jej dziękuję. W tym poście odpowiem na zadane przez nią pytania (bo takie są zasady- nominowany blogger odpowiada na pytania, nominuje inne blogi i sam wymyśla później swoje pytania)).
1. Trzy miejsca, w które chciałabyś się wybrać?
Uch, tylko trzy? No dobra, wymieniam: Rzym, Nowy Jork i Londyn. Właśnie tam pragnę kiedyś pojechać. Wydaje mi się, że są to bardzo interesujące miasta;-)
2. Twój ulubiony kolor?
Najbardziej lubię dwa: błękitny i turkusowy.
3. Jakie jest najcudowniejsze miejsce, w jakim kiedykolwiek byłaś?
O rany, nie wiem! Widziałam tyle cudownych miejsc... Ale chyba na pierwszym miejscu jest Gdańsk- owszem, mieszkam w nim, ale to jedno z najpiękniejszych miast jakie znam. Uwielbiam też miejscowość, w której mamy domek letniskowy- zwłaszcza latem, gdy jest tak zielono, wszystko kwitnie, jest tak ślicznie...
4. Twoje największe marzenie?
Żeby wszystkie moje marzenia się spełniły:-D
5. Jakiego przedmiotu w szkole najbardziej nie lubisz?
Jestem bardzo przewidywalna: matmy. Zwłaszcza, gdy mamy np. trzy lekcje z rzędu- czuję, jak mój mózg zamienia się w papkę. Nie przepadam też za informatyką. Nauczycielka niezbyt ciekawie prowadzi lekcje i po prostu się nudzę.
6. Czy lubisz klasykę? (chodzi mi o książki)
Jasne! Uwielbiam je czytać i przenosić się w dawne czasy (bo klasyka to głównie te starsze powieści).
7. Czy lubisz podróżować?
Jasne, że tak! Poznawanie nowych miejsc mnie fascynuje i chciałabym zwiedzić jeszcze tyyyle miast, wsi i państw...
8. Jesteś odważna czy raczej nieśmiała?
Zależy. Jeszcze do niedawna uważałam się za nieśmiałą, ale nawet moja przyjaciółka uznała, że jestem pewna siebie. I chyba jestem bardziej odważna- zawsze, gdy np. mam coś powiedzieć i się wstydzę, to myślę: "Kurczę, ale co ja mam właściwie do stracenia? Nic!" i po prostu to mówię;-)
9. Masz jakieś hobby, jeśli tak, to jakie?
Mam kilka: pisanie prozy i wierszy, czytanie, taniec, pisanie bloga, piłka nożna...
10. Jaki masz numer w dzienniku?
Jestem dumną jedynką:-D
11. Wolisz miasto czy wieś?
Trudne pytanie. Ale chyba jednak miasto. Na wsi jest owszem, piękniej i spokojniej, ale... No wiecie, w mieście jest więcej interesujących rzeczy, można więcej robić, realizować swoje pasje...

A teraz, jakie blogi nominuję:
Wiem, wiem, powinno być więcej, ale za bardzo nie wiem, które jeszcze mogłyby być... Polećcie mi jakieś;-)
A oto pytanka:
1.  Jaki jest twój ulubiony napój?
2. Co najbardziej cię nudzi?
3. Jak najczęściej się czeszesz?
4. Która książka najbardziej cię wzruszyła?
5. Twój ulubiony cytat?
6. Jakie są twoje ulubione słodycze?
7. Gdybyś mogła kupić sobie jakiś jeden magiczny gadżet, jakibyś wybrała?
8. Jaka jest według ciebie najnudniejsza szkolna lektura?
9. Jaki był najgorszy film, jaki kiedykolwiek oglądałaś?
10. Czy mogłabyś być wegetarianką?
11. Czy lubisz siebie?
Cóż, to by było na tyle. A tak na marginesie- dzisiaj jest Dzień Spódnicy! Akurat w mojej szkole są mundurki, więc raczej nie miałam problemu z ubraniem spódnicy;-)
  
Pozdrawiam, 
POLA

8 komentarzy:

  1. Fajnie że tak szybko odpowiedziałaś na moje pytania : ) . Ty też jesteś numerem jeden w dzienniku? To znaczy, że nie jestem jedyna...

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 - mam tak samo ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy odpowiedzieć na te pytania na blogu? (Te z Blogger Award)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojć! A ja byłam w szkole w spodniach XD
    Gratuluję nominacji, ja też lubię błękitny kolor :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominuje cię do konkursu blogogwego. Więcej informacji na moim blogu http://zmojegopunktuwidzenia.piszecomysle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulację z nominowanie!
    Ja jestem w blogowaniu nowa więc z nominacjami trochę średnio ;p
    Często czytam twojego bloga i uwielbiam wszystkie książki o których piszesz! <3
    Pozdrawiam i zapraszam na odnowioną wersję mojego bloga

    http://marzeniacometrue.blogspot.com/


    c:

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na bloga, odpowiedziałam na wszystkie pytanka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji ;) A co do spódnicy - nie miałam pojęcia, że istnieje taki dzień :)

    Obserwacja?

    OdpowiedzUsuń