niedziela, 20 października 2013

Jesienne zdjęcia oraz faza na Percy'ego Jacksona


Witajcie, Kochani!
 Wiem, wiem-nie pisałam aż tydzień. Wybaczcie. Nie miałam pomysłów na nowe posty, niestety.
Jesień, jesień... Dookoła szaro, ponuro, zimno... Nieprawda! U mnie piękne kolorowe liście. Wzięłam więc aparat i porobiłam trochę jesiennych zdjęć na moim podwórku. Na początku jednak zrobiłam zdjęcie Leona, którego energia raczej nie rozpiera...
 
Ziew... No nie, znowu robisz mi zdjęcia?!!!





Strasznie lubię jesienne, piękne, kolorowe liście. Jak wam się podobają zdjęcia? Nie jestem profesjonalnym fotografem, raczej fotografuję dla zabawy. Muszę przyznać, że ostatnio mnie wzięło i stale mam ochotę robić jakieś fotki:-D


Wczoraj i dzisiaj byłam u przyjaciółki-nocowałam u niej w domu. Było naprawdę super! Właśnie piszemy fanfiction Percy'ego Jacksona. A raczej powieść opartą na książkach Ricka Riordana. Piszemy to wraz z jeszcze dwoma dziewczynami. Bohaterkami jesteśmy my same, tylko trochę zmienione. Ja jestem córką Apolla;-) Wczoraj i dzisiaj napisałyśmy aż szesnaście stron! Miałyśmy straszną wenę twórczą, siedziałyśmy przy laptopie nawet kilka godzin.
Ostatnio mam niesamowitą fazę na Percy'ego Jacksona. Po prostu uwielbiam książki o nim, a także o innych herosach. Nie jestem zresztą jedyna. Lubię wymyślać własne historie dziejące się w świecie z książek Riordana.
Moje ulubione postacie z obu serii to: Percy Jackson (zawsze na pierwszym miejscu! Uwielbiam go!), Piper McLean (świetna postać, bardzo prawdziwa), Leo Valdez (super postać), Thalia Grace (ma charakterek, za co ją bardzo lubię). Moimi ulubionymi bogami z książek Ricka Riordana są Apollo (jakżeby inaczej), Artemida, Posejdon i Hermes.
A wy? Lubicie te książki? Ja kocham:-) A oto kilka wyobrażeń bohaterów książki z internetu, które według mnie są najbardziej trafne.
 
  
 
A tu komiks:
 
A właśnie, znacie jakieś fajne, polskie opowiadania o Percym Jacksonie w internecie? Jeśli tak, koniecznie podajcie linki;-)
Dziś sporo zdjęć-cóż, tak wyszło.
Pozdrawiam,
POLA

8 komentarzy:

  1. Ja też wczoraj nocowałam u koleżanki i też było super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę chyba się przyznać do tego, że ja jestem jedną z czwórki tych dziewczyn, co nie, Pola? Ja w naszym fanfiction jestem za to córką Demeter:)
    I niestety... nie znam żadnego polskiego opowiadania o Percy'm poza naszym:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki : ) Nie czytałam Percy'ego Jacksona, w ogóle pierwszy raz słyszę o takiej książce, ale postaram się przeczytać : ) . Życzę powodzenia w pisaniu!
    P.S. Odwiesiłam już bloga, zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niemal kocham te książki. Przeczytałam te części i chętnie bym przeczytała jeszcze kilka jakby były w sprzedaży. Szkoda, że nie nie ma więcej tomów.

      Usuń
  4. Bardzo fajne zdjecia, to z gołąbkiem najlepsze! ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też bardzo, bardzo ciepło. Jutro ma być 21 stopni! Ślicznego masz kotka ♥


    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem nowym gościem- wpadłam i... wpadnę jeszcze:) Nigdy nie słyszałam o tych książkach, ale jestem z zamiłowania fanką greckich bogów^-^ Lubię Artemidę oraz Posejdona- jest genialny! Z ludzi mitologii podziwiam Odyseusza. Moje koleżanki z wielkim przymusem czytają powieści, ale za to wgapiają się telewizję- kręcą''Trudne Sprawy Głupich Ludzi'' ;D Pozdrawiam i czekam na wpisy! //Marchewiasta

    OdpowiedzUsuń
  7. nie ma blogów !! kobieto, na rickriordan.pl jest ich mase! sama pisze 2 opki! kochamm Percyego i nico(*-* słodziakk) mam faze już chyba 3 miesiące :D

    OdpowiedzUsuń