poniedziałek, 28 października 2013

Hity października 2013

Witajcie, Kochani Czytelnicy!
Dziękuję za komentarze pod postami. Naprawdę motywują mnie do pisania! Ostatnio, muszę przyznać, nie mam za bardzo weny twórczej- tylko do książki, którą piszę wraz z dziewczynami. Naprawdę nieźle nam idzie, mamy już z dwadzieścia parę stron w Wordzie. Kibicujcie nam;-)
Myślałam i myślałam nad jakimś ciekawym postem i... Wymyśliłam! Postanowiłam wymienić "hity października" czyli: książki, filmy, seriale/programy, piosenki. Nie twierdzę, że będę robiła takie posty co miesiąc, ale co jakiś czas będą się pojawiać. No to co, wymieniamy hity tego miesiąca!
KSIĄŻKI
  
Gdy po raz pierwszy zobaczyłam tą książkę, pomyślałam: "Rany! Sztucznie uśmiechnięta blondyna, jeszcze taka różowa okładka... O matko!" Ale czytałam wiele pozytywnych opinii, więc kupiłam pierwszą część. I wiecie co? Wciągnęło mnie! To bardzo przyjemna książka, akurat na jesienne wieczory!
  
Uwielbiam książki o Ani- najbardziej przypadły mi do gustu te, w których bohaterka jest już dorosła- między innymi ta. Pani Montgomery stworzyła cudowne postacie, bardzo wyraziste. Kocham jej twórczość!
 
Bardzo interesująca książka- taka inna, oryginalna. Bardzo ciekawy pomysł i świetnie zrealizowany. Nastolatka z XXI wieku zakochana w księciu z baśni dla dzieci? Słyszeliście kiedyś o czymś takim? Dodatkowo, książę też jest w niej zakochany... Ale każde z nich tkwi w innej bajce... Czy uda im się rozwiązać ten problem? Koniecznie przeczytajcie!
  
Ta książka mnie zauroczyła- gnomy, krasnale, wróżki, magia, niesamowita technologia, cięte dialogi, wartka akcja i... Artemis Fowl- dwunastolatek, który postanowił porwać wróżkę i zażądać za nią ogromnego okupu...
 
Oczywiście, Rick Riordan też musiał pojawić się na tej liście- uwielbiam "Zagubionego  Herosa i właśnie czytam tą książkę kolejny raz;-)
FILMY
  
Oglądamy go na muzyce. Jeszcze nie skończyliśmy. Film jest cudowny! Dający do myślenia, przybliżający świat Wolfganga Amadeusza Mozarta i jego osobowość. Koniecznie obejrzyjcie, nawet, jeśli nie interesujecie się muzyką klasyczną i twórczością tego artysty. Ja zachwyciłam się tym filmem- nie dziwię się, że został obsypany nagrodami!
 
Film "Center stage" ("Światła sceny") opowiada o tańcu, a dokładniej to balecie. Moim zdaniem jest super. Układy choreograficzne zapierają dech w piersi!
SERIALE/PROGRAMY
 
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! Martyna Wojciechowska rewelacyjnie prowadzi swój program, kocham go oglądać i poznawać losy kobiet z różnych zakątków świata. Na początku nie oglądałam po kolei, teraz lecę sezonami na laptopie. Teraz zaczynam drugi.
 
Nie, kochani, moje zainteresowanie "Master Chefem" nie jest spowodowane miłością do gotowania, chociaż marzę, aby nauczyć się tej trudnej sztuki . Ale lubię oglądać zmagania uczestników programu, to dla mnie interesujące. Nie zmienia to faktu, że zdecydowanie nie mogłabym wziąć udział w "Master Chefie".
PIOSENKI
To za sprawą mamy zainteresowałam się tą piosenką. Jest super, mi bardzo się podoba. Według mnie Kate Bush ma bardzo ciekawy głos, a ta piosenka znakomicie pasuje do fabuły książki "Wichrowe Wzgórza".
Świetna piosenka, często jej słucham z mamą, gdy jedziemy samochodem do szkoły;-) Teledysk też jest super.
Tą piosenkę też uwielbiam. Shania Twain musi być niezwykle oryginalną i przebojową osobą. Porusza się świetnie.
Ta piosenka też mnie zauroczyła. Piosenkarka Morcheeby ma wspaniały głos.
A tu piosenka "Canned heat" którą zaśpiewał Jamiroquai. Akurat tu jest scena z filmu "Światła sceny", o którym już pisałam.
To  by było na tyle, kochani. Miłego wieczoru!
Pozdrówka,
POLA

3 komentarze:

  1. Kocham Master Chef'a *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z książek znam tylko tę o Natalii (dobrze pamiętam jej imię?) i jakoś mi się średnio podobała.
    Co do Master Chefa, zawsze próbuję się na niego załapać, ale zapominam :D
    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się przeczytać te książki, a zwłaszcza "Z innej bajki" . Nominowałam Cię do Libster Award : ) Więcej info na moim blogu : )

    OdpowiedzUsuń