poniedziałek, 23 września 2013

Szkoła i zumba

W szkole ostatnio same fajne rzeczy!
Ostatnie lekcje są dosyć luźne. Przede wszystkim, w tym roku szkolnym wyjątkowo dobrze mi się powodzi, zarówno w nauce, jak i w życiu towarzyskim. Nawet ze znienawidzonej matmy mam sukcesy-dostałam dodatkowe punkty, z kartkówek piątki i szóstki. Był już sprawdzian z polskiego i dostałam szóstkę:-D
 
Jest pewien kolega, który jest we mnie klasie-od dawna stale mnie zaczepiał. Oczywiście koleżanki to komentowały. To sympatyczny chłopak, inteligentny, trochę nieśmiały. Zaprosił mnie dzisiaj na bal szóstoklasisty. Wiem, trochę wcześnie, ale niektórzy chcą wcześniej zaprosić. Już kilka osób z klas szóstych pozapraszało dziewczyny. Zgodziłam się oczywiście:-) Oczywiście to,że zaprosił mnie na bal nie znaczy, że będzie zaraz wesele, ale chyba mu się podobam-zaczepia mnie, z dziewczynami raczej nie gada, najwięcej ze mną. Lubię go i to nawet bardzo. Zakochać bym się w nim nie mogła, ale kolegą mógłby być fajnym.Naturalnie dziewczyny zaczęły komentować, ale nie złośliwie, tylko, że to miłość, że on mnie kocha, itd. Zazdrosne są i tyle:-)
Dzisiaj na wuefie (raz w tygodniu mamy profile na wuefie, ja wybrałam taniec&fitness) pokazywałam dziewczynom układ taneczny, który sama wymyśliłam. Podobał im się i było dosyć wesoło. Tylko, że większość z nich robiła źle, myliła kroki, niektóre się nie starały, robiły to sztywno i bez życia, z uporem maniaka, mimo, że mówiłam im, jak mają robić, powtarzały te same błędy, jedna stale powtarzała, jak to ona nienawidzi tańczyć... Było ciężko. Ale (mam nadzieję) chociaż paru kroków się nauczyły.
Układ był zumbą. Co to jest, powie nam ciocia Wikipedia:
Zumbataniec zainspirowany połączeniem elementów tańców latynoamerykańskich oraz elementów fitness. Został opracowany przez tancerza i choreografa Alberto "Beto" Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku[1].
Zumba zawiera w sobie elementy tańca i aerobiku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Wykorzystywane są także elementy treningu siłowego (squat, lunge)[2]. Prowadzenie treningów zumby nie wymaga opłat licencyjnych od siłowni lub klubów fitness[3].\
Uwielbiam ten styl tańca-jest żywy, łączy w sobie pełno rozmaitych stylów (oprócz wymienionych wyżej są jeszcze elementy dancehallu). Kroki są proste, ale wyczerpują, bo są skoczne.
Teraz parę filmików z układami i muzyką.

Świetna, żywa piosenka, do której wymyśliłam układ.
 A tu fajna zumba do tego kawałka.
Układ do piosenki "El amor, el amor".
Zumba do kawałka "Booty shake".
 Więcej filmików znajdziecie w internecie-jest ich masa. Podoba wam się?
A tak w ogóle, to w środę jadę na wycieczkę, więc przez trzy dni mnie nie będzie. Jadę do Warszawy. Mam nadzieję, że będzie fajnie. Może wstawię zdjęcia:-)

2 komentarze:

  1. och u mnie nie najlepiej. siedzę w domu i choruję : ( A we czwartek mam wycieczkę ze szkoły, mam nadzieję, że wyzdrowieję : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech, jak dawno mnie tu nie było... No więc trza powiedzieć "cześć" ;)
    Fajnie wygląda ta zumba;) U mnie w szkole będziemy też pewnie robić fitness.

    OdpowiedzUsuń