wtorek, 3 września 2013

Koniec wakacji!

Uch,już koniec lata:-( Spędziłam je bardzo przyjemnie, szkoda,że już koniec.
Zaczęłam klasę szóstą. Nie pisałam dotąd, w jakim jestem wieku, ale teraz już wiecie:-)
Szkoda wakacji, ale z drugiej strony, fajnie było spotkać koleżanki, kolegów, ulubionych nauczycieli. 
                                                                                     
Dzisiaj i wczoraj,na rozpoczęciu roku, stale się wygłupialiśmy. Po prostu głupawka na maksa!To pewnie dlatego,że pełni jesteśmy jeszcze wakacyjnej energii.Na razie jest ok. Dzisiaj lekcje na luzie. Nauczyciele mówili o książkach, systemie oceniania i tak dalej. Plan lekcji nie jest nawet taki zły. Tylko, że mamy sześć godzin matmy i sześć godzin polskiego w tygodniu! Polski lubię,nawet bardzo-mamy wymagającą,ale fajną i wyluzowaną nauczycielkę, jestem z tego przedmiotu dobra. Ale matma...
Mimo piątki z zeszłego roku, nie lubię jej. Po prostu nie mogę powstrzymać niechęci do tego przedmiotu! A najgorsze jest to,że strasznie mało pamiętam z zeszłego roku, a będziemy robić powtórki.Muszę dzisiaj wziąć podręcznik i sobie poprzypominać cały materiał z poprzedniej klasy... No tak. Witaj szkoło!
Ale jak na razie jest dobrze. Jednak już widać,że nauki będzie pełno!
A jak u was? Cieszycie się z powrotu do szkoły, czy raczej nie?
Pozdrawiam,
POLA

2 komentarze:

  1. pff... ja też bardzo żałuję,że koniec wakacji.ale im ciężej będziemy pracować tym szybciej przyjdą wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię matematykę kiedy jest fajna nauczycielka, a w tym roku mam fajną:) Noi myślę, że jak jeszcze bardziej zmobilizujesz do nauki matematyki to będzie dobrze:) Powodzenia w Szkole!

    OdpowiedzUsuń