sobota, 31 stycznia 2015

Dowód wytrwałości Poli i dużo podziękowań, czyli przytulmy się wszyscy!

Dzisiejszy dzień jest wyjątkowy.Dlaczego?
Cóż, oto najważniejsze powody:

Jest Dzień Przytulania (przytulajmy się wszyscy!)
 Justin Timberlake ma urodziny (wszystkiego najlepszego, Justin!).
Zaczął się Festiwal Tradycji i Kultury Tapati na Wyspie Wielkanocnej (ktoś wie, co to kultura Tapati?).
Dla mojego województwa właściwie zaczęły się ferie zimowe.

A ,,Taki zwyczajny blog" obchodzi 2 urodziny!


Czy to do wiary, że wytrwałam tak długo? Dwa latka... no nieźle, nieźle:) Moje poprzednie blogi były aktywne jakieś kilka miesięcy...
Nie ukrywam, że zdarzały się momenty, w których miałam serdecznie dosyć.  Pisanie nie sprawiało mi radości.  Albo rozpaczałam, że mam, w porównaniu do innych blogów, niewiele komentarzy i obserwacji. Żeby zdobyć czytelników, wchodziłam na blogi, które mnie w rzeczywistości nie interesowały, dawniej, o zgrozo, spamowałam bezczelnie - na szczęście już z tym skończyłam... Zdarzały się więc dołki. Jednak potem mi przechodziło i nigdy nie rzuciłam bloga, chociaż przerwy w pisaniu się zdarzały. Chęć do blogowania zawsze wracała niczym bumerang. Dlaczego?  Bo uwielbiam mój mały, zwyczajny zakątek w sieci. Mam kochanych, wiernych czytelników, którzy piszą świetne komentarze- zawsze czytam je z przyjemnością. I najważniejsza jest dla mnie radość z pisania, z tworzenia postów i czytania niesamowitych blogów innych.
,,Taki zwyczajny blog" stał się naprawdę ważnym elementem mojego życia, tak samo jak przynależność do blogosfery w ogóle. Nie będę tutaj roztkliwiać się nad wszystkimi czynnikami, które odmieniły mój żywot, nie martwcie się:) Chcę tylko napisać, że przez te dwa lata blog nabierał dla mnie coraz większego znaczenia. Zmieniał się mój styl pisania, zmieniałam się ja. I mam nadzieję, że uda mi się prowadzić moją stronkę jeszcze dłużej. Kto wie? Może dobiję do trzech lat? Na razie nie chcę wybiegać zbyt daleko w przyszłość. Cieszę się chwilą:D

No tak, a teraz trochę statystyk, które pewnie niewielu interesują, ale... i tak wstawię!

Przez dwa lata napisaliście 816 komentarzy.
Bloga obserwuje 41 osób.
Postów powstało 140.
Ludzie muszą naprawdę błądzić w internecie, bo mam wyświetlenia ze Stanów Zjednoczonych, Francji, Niemiec, nawet Kenii...
Najwięcej wyświetleń ma post Cytaty z piosenek. 
Wyświetleń ogólnie: 24 870 (w tym pewnie mnóstwo moich, ale ćśśś...).

Chciałam bardzo podziękować wszystkim czytelnikom. Dzięki Wam tego bloga już dawno by nie było:) Wasze komentarze zawsze są po prostu wspaniałe. Bardzo, bardzo dziękuję:)

Pozdrawiam ciepło i przesyłam wirtualne uściski z okazji Dnia Przytulania (międzynarodowego!)
Pola

 Piosenka na dziś:)

PS: Na kuratoryjnym było... nieźle. Naprawdę. Sporo pisania i samodzielnego myślenia, więc nie wiem, jak to będzie- klucz odpowiedzi wiele nie mówi. Ale ogółem- nie był aż taki trudny. Pożyjemy, zobaczymy.

17 komentarzy:

  1. Sto lat, sto lat, niech Taki zwyczajny blog żyje nam!
    Wow, Pola, gratuluję wytrwałości, obserwatorów, komentarzy...
    Przytulmy się razem ! <3
    Pozdrawiam,
    Muminek

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga no i przede wszystkim dla Ciebie! Abyś miałam tonę pomysłów na kolejne posty i wytrwała kolejne i kolejne, i kolejne, i kolejne (...) 2 lata! :D

    http://waysaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla Twojego bloga i dla Ciebie (bo ostatnio miałaś podobno urodziny, a ja ci życzeń nie złożyłam - wybacz!).
    No a teraz pozwól, że wypiszę tu całą litanię życzeń :P
    Życzę wytrwałości, weny, samozaparcia, czasu, szybkiego łącza internetowego, zdrówka, szczęścia, spełnienia marzeń, obserwatorów, komentarz, jeszcze więcej wyświetleń!
    Pozdrawiam
    Tutti
    http://onlyexperiences.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wytrwałości! Abyś pisała tego bloga jeszcze przez wiele lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, a wydaje mi się, że jeszcze tak niedawno obchodziłaś roczek... I to znaczy, że jestem z Tobą też już dość długo. :D Bardzo podoba mi się jak piszesz, też bardzo bym tak chciała, ale na razie jak widać jest to niewykonalne, bo i tak stawiam mnóstwo przecinków w złych miejscach i w ogóle...
    Życzę Ci, żeby „Taki zwyczajny blog", który w sumie trudno już teraz nazwać takim zwyczajnym, prędzej nadzwyczajnym, miał jak najwięcej wyświetleń, komentarzy, żeby do Twojej głowy przychodziło mnóstwo pomysłów na nowe posty i żebyś nigdy o tym blogu nie zapomniała i żeby ja kilkanaście lat też pojawił się taki podsumowujący post. :) A może nawet za kilkadziesiąt...
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej! Sto lat, Pola! Ja to nie dziwię się, że jeszcze prowadzisz swojego bloga, bo gdybym miała taki talent, taki lekki, miły styl, też bym pisała i pisała. Ja Cię, człowieku, podziwiam!!! I jestem z Ciebie (lecz co to znaczy...) dumna! xD Jakże się cieszę, że się nie poddajesz i no. Twój blog jest tak świetny na nudę, że. Każdy zdołowany powinien go czytać! Oby trzy lata, cztery. Dasz radę! xD Ja mam tylko jedną prośbę - więcej opowiadań! Bo ja uwielbiam wytwory twej zacnej fantazji! O nie, ja nie mogę tego czytać, wiesz? Jak drugi etap może być prosty? Ty jesteś po prostu.. no... nad przeciętnie rozwinięta intelektualnie, ot co! Po prostu - gratuluję! Będziesz w pierwszej klasie laureatką! xD Szacunek. I spróbuj tu prz takich Polach się nie załamać! Nie da się! :D

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki zwyczajny blog - ale jednak niezwykły (*patos: włączony*). Wielkie gratulacje (i oficjalne międzynarodowe uściski) i najlepsze życzenia w drugie urodzinki - trza mieć dużo samozaparcia i weny, i ty to właśnie masz, Polu! (No i mnóstwo innych ciekawych cech, ale nie chcę żebyś się zbytnio rumieniła czy co :D) Wszystkiego najlepszego i jeszcze więcej uścisków (i duuużo komentarzy, wyświetleń, obserwatorów, jeszcze więcej weny i generalnie szczęścia w życiu!) ♥ Laureatką zostaniesz, Bukwa przepowiada. Bo YOLO.
    Ciepłe pozdrowienia!
    B.
    PS "Chłopcy są z Marsa, dziewczyny ze Snickersa" - tekst Leny z "ORO", taka kreatywna to ja nie jestem :D Ale się nie przyznaję.
    PS2 No i jeszcze raz: wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój będzie obchodził w tym roku (on ile dobrze pamiętam...) trzecie urodziny. Ale do tego jeszcze sporo czasu, bo coś kojarzę, że zakładałam go we wrześniu :)
    Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Można powiedzieć,że jest wiele rzeczy wyjątkowych, jak dzień przytulania, czy festiwal kultury tapati (pierwszy raz w zyciu słyszę tę nazwę). W każdym razie skupię się na najważniejszym. Dwa lata to nie mało, dlatego życzę dalszej wytrwałości w pisaniu, wiele komentarzy i wyświetleń, a najważniejsze,żeby to Ci sprawiało radość ;) Moje początki były bardzo podobne do twoich. Wchodziłam na blogi, które mnie nie interesują, spamowałam,ale na szczęscie rafiłam na miłych ludzi, który mi delikatnie mi uzmysłowili,że nie powinnam tak robic, bo najpierw trzeba przeczytać post, a potem napisać komentarz odnoszący się do treści. Sądzę,że wiele blogerów tak zaczynało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno zastanawiałyśmy się z mamą nad adopcją dorosłego kota, ale obecny domowy zwierzyniec (królik, rybki, fretka) dał nam do myślenia, że to bardzo poważna decyzja, nad którą naprawdę trzeba się zastanowić. Dlatego damy sobie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie skomentowałam? :O
    Pola, gratuluję wytrwałości! I świetnego wyniku, jeśli chodzi o czytelników! :D
    (Też bym tylu chciała. Ale żeby ktoś mógł być czytelnikiem, musi mieć co czytać. A u mnie za dużo tego nie ma. Na razie. Ech).
    Ale ja tutaj o sobie, a miałam chwalić Twój wynik :)
    *tuli* Wesołego Dnia Przytulania! (Wiem, trochę przesadzam) :D
    No i sto lat, sto lat, niech Taki (nie)Zwyczajny Blog i jego Niezwykła Autorka żyją nam!!! ;D
    Pozdrawia i śle najlepsze (spóźnione) życzenia,
    kotołaczka02

    PS Jak nie chcesz uwzględniać swoich wyświetleń w statystykach, to możesz kliknąć w opcję "Nie uwzględniaj własnych wyświetleń". Trzeba wejść tak: Liczba wyświetleń dzisiaj ---> kliknij na liczbę ---> Niebieski napis "Nie uwzględniaj własnych wyświetleń". Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. No to oczywiście gratuluję wytrwałości w blogowaniu :) I życzę dalszych sukcesów :D Ja też już się dosyć zżyłam ze swoim blogiem, takie własne miejsce w internecie to super sprawa :) Również właśnie zaczęłam ferie :) Co do innych ważnych okazji nie miałam w ogóle pojęcia o dniu przytulania a tym bardziej o festwialu Kultury i Tradycji Tapati xD
    Pozdrawiam :)
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego NAJlepszego!!! :D ^.^
    Uwierz w zupełności Cię rozumiem. :) Też miałam dołki i w ogóle. :) Ale wytrwałyśmy! ;) Wspierajmy się wzajemnie! <3 Wszyscy! :D
    *spóźniony, ale przytulas*

    OdpowiedzUsuń
  14. Niewiele, a jednak tak wiele :) Wiem sama po sobie jak bardzo cieszą szczere komentarze czytelników :) Życzę Ci mnóstwo przyjemności z prowadzenia bloga i wytrwałości oraz coraz więcej komentarzy i jeszcze nie jednego roku na blogsferze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. 2 lata pisania? Gratuluję:) Mam nadzieję, że i ja tym razem tyle wytrwam:)
    I właśnie w blogach ważna jest ta interakcja..bo każdy z nas mógłby pisać do szuflady. Ale fajnie jest dzielić się pogllądami wymieniać opiniami. Dlatego czytelnicy nieraz są tak ważni:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ładny staż, brawo:) mam ten sam problem z brakiem aktywności w jakimś dołku, ale jeśli się lubi pisać, publikować to prędzej czy później się do blogowania na pewno wróci. Życzę wytrwałości na kolejne lata:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzień dobry! Miło widzieć taką kreatywność i błyskotliwość wśród młodych blogerów :). Zachęcamy przy tym do ciągłego dokształcania się i doskonalenia swoich umiejętności w posługiwaniu się naszą ojczystą mową. Nauki nigdy za wiele. Dalszych sukcesów w blogowaniu życzy redakcja portalu literackiego "Nowy Wieszcz" ;).

    OdpowiedzUsuń