sobota, 16 listopada 2013

Ple, ple, ple

Cześć, Kochani!
Bardzo Wam dziękuję za miłe, mądre komentarze pod ostatnim postem- w dodatku wszystkie na temat! Jesteście wspaniali!
Faza na Percy'ego Jacksona ani trochę mi nie minęła, wręcz się nasiliła. Zdarza mi się gapić na rysunki z Percym albo Leo i wzdychać z rozmarzeniem- czyli kompletnie ześwirowałam. Zarejestrowałam się na stronie Polskiej Persopedii i właśnie za chwilę będę edytować artykuł o Aresie. Ta strona jest super, mogę się wykazać swoją wiedzą o mitologii i książkach pana Riordana. Niesamowite, ile w Polsce jest fanów tej serii! Wszystkim wielbicielom tych powieści polecam tą stronę!
Aktualnie jestem też szczęśliwą posiadaczką czwartego tomu "Olimpijskich herosów"- "Domu Hadesa", na którego tyle czekałam. I wiecie co? Książka bardzo mi się podoba, ale wydaje mi się, że jest gorsza niż jej poprzedniczki. Styl Riordana się pogorszył, dodatkowo trochę nierealne jest to, że każdy z bohaterów (jest ich siódemka) czuje się bezużyteczny. Trochę dziwne i nie na miejscu. Chyba chociaż jedna osoba powinna wierzyć w siebie, a nawet być zarozumiała (no okej, jest taka jedna postać, ale to stuknięty satyr, więc on się nie liczy). Ale książka i tak bardzo mi się podoba, przeczytałam już ponad połowę;-)
 
Drodzy blogerzy! Często, czytając Wasze blogi, widzę mnóstwo komentarzy, nawet kilkadziesiąt. Jak Wy to robicie?!!! Ja w najlepszym wypadku mam dziesięć i to bardzo rzadko. Oczywiście każdy wartościowy, ciekawy komentarz na temat bardzo mnie cieszy, ale nie ukrywam, że chciałabym mieć ich więcej... Komentuję blogi innych, ale czasami krew mnie zalewa, gdy widzę post z dwoma zdjęciami, podpisami "lol" i "ale swag", a pod postem trzydzieści komentarzy o pochlebnej treści. No heloł, to ja tu sobie żyły wypruwam, żeby zapewnić moim czytelnikom jakąś porządną, treściwą i ciekawą lekturę, a ten ktoś po prostu robi "kopiuj-wklej" i ma tabuny czytelników? Pocieszam się tym, że na wielu takich popularnych blogach w większości są komentarze typu: "Obserwuję, liczę na to samo". 
Wiem jednak, że na Waszych blogach są interesujące posty i dużo komentarzy. Napiszcie mi jakieś rady, które mogłabym zastosować. Co byście zmienili na moim blogu? Czego jest za dużo, a czego za mało? Co Wam się podoba, a co nie? Bardzo Was proszę o odpowiedź, to będzie dla mnie niezwykle pomocne. 
 
Listopad w pełni, za oknem biało-szare niebo, gołe drzewa, sterty brązowych liści i zgniłozielona trawa. Nie ma co, piękne widoki. Ale na szczęście każdy dzień przybliża nas do grudnia, a w grudniu już ŚWIĘTA!!! Jak chyba każdy kocham Boże Narodzenie i wyczekuję go z niecierpliwością. 
Dzisiejszy post jest naprawdę mało wartościowy. To takie ple, ple, ple. Ale po prostu musiałam COŚ napisać, tak czułam. Mam nadzieję, ze nie zanudziłam Was na śmierć;-)

4 komentarze:

  1. Często zdarza mi się ześwirować na jakimś punkcie, więc doskonale wiem, co teraz przeżywasz ;) Choć jakoś nie zainteresowałam się Percym Jacksonem, ale może jeszcze kiedyś przyjdzie na to czas.
    A co do drugiej części posta, ja również nie wiem, jak to się dzieje. po prostu jeśli jest się popularnym dzięki innym portalom, na blogu pojawia się wiele komentarzy. A nie da się ukryć, że te blogi nic ciekawego i mądrego nie wnoszą. Tymczasem jest tyle wspaniałych blogów, które czytam (w tym także Twój), a aż tak często odwiedzane i komentowane nie są...

    Pozdrawiam :)
    Torrens

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez nie mam wielu komentarzy. Twój blog bardzo mi się podoba nic bym nie zmieniala .:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie mam za dużo komentarzy, ale prawda jest taka, że bardzo zaniedbałam blogowanie - kiedyś miałam po 14, a teraz 2. Ale niespecjalnie mi to przeszkadza, nabrałam jakiegoś dystansu, jest blog - fajnie, super i jestem też ja - jeszcze lepiej.
    Nie wiem jak mam to ubrać w słowa, ale właśnie tak czuję :) No i żeby mieć czytelników, musiałabym komentować ich blogi, a na to nie mam ani czasu, ani ochoty.
    Mam twojego bloga i bloga Ulo. I starczy.
    Pozdrawiam <3
    Muszelka

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie martw się. Ja zazwyczaj mam tylko 1 komentarz:( (ale teraz jest lepiej).

    OdpowiedzUsuń