sobota, 1 czerwca 2013

***

Dzień Dziecka tak naprawdę obchodziłam wczoraj, bo dzisiaj byłam w domu letniskowym dziadków (pograłam z tatą w piłkę nożną i badmintona, poczytałam książki i pozwoliłam sobie na lekkie obżarstwo).
Po wizycie koleżanki mój drogi i szanowny pan ojciec, albo po prostu tata, zabrał mnie do galerii handlowej. Ale najpierw musieliśmy pójść pieszo po auto, które tata zostawił w myjni i przez to moje stopy później cierpiały... W każdym razie, dostałam dwie pary kolczyków. Srebrne. Byłam zachwycona! W sklepie pan doradzał i pokazywał pary. Decyzja była trudna, w końcu wybrałam "normalne" w kształcie kwiatków i wiszące, które mam na sobie. Potem poszliśmy do księgarni, gdzie kupiliśmy sześć książek dla mnie (dwie od rodziców, dwie za pieniądze od babci, dwie za pieniądze od prababci). A na koniec tata zaprosił mnie do Burger Kinga. Była śmieszna sytuacja: właśnie skończyliśmy jeść, obżarci siedzieliśmy w krzesłach, gdy zadzwoniła mama. Powiedziała, żebyśmy wracali do domu, bo "dziecko głodne i zmęczone". Taa, głodne, po tortilli i frytkach... Wzięliśmy mamie żarcie na wynos, aż tacy nie jesteśmy;-)
Łącznie mam teraz 10 książek do przeczytania! Oto pierwsza szóstka:
1.  "Córki łamią zasady" Joanna Philbin
                                                                                                         
2. "Felix, Net i Nika oraz Nadprogramowe historie" Rafał Kosik
 
3. "Odmieniec" Philippa Gregory
 
4. "Królestwo łabędzi" Zoe Marriott 





5. "Dary anioła: Miasto kości" Cassandra Clare
                                                                                                            
6. "Olimpijscy herosi: Zagubiony Heros" Rick Riordan
 
Czytaliście te książki? Polecacie je?
  Wiem, dzisiaj krótko. Następnym razem post będzie dłuższy, bo... Pięćdziesiąty!
Pozdrawiam i życzę wszystkiego naj wszystkim dzieciakom, nawet tym , którzy już nie lubią myśleć o sobie "dzieci"!
POLA

3 komentarze:

  1. Polecam "Zagubiony heros":)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Dary Anioła" są fajne, czytałam trzy pierwsze części. Główna bohaterka jest po prostu niesamowicie wnerwiająca, ale wynagradzają to ciekawe realia świata. Większość bohaterów też zasługuje na uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze polecam, zagubionego herosa. To jest genialne. Reszty książek nie czytałam, ale znając mnie to sięgnę po nie w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń