środa, 27 lutego 2013

Noc

Tak jakoś mnie złapało i postanowiłam napisać wiersze o NOCY.
Te, które właśnie wklejam, są świeżutkie, napisane przed chwilą.



Ja nie lubię kiedy jest noc
Ja nie lubię, kiedy jest noc.
Na dwór nigdy wtedy nie wychodzę-
Zagrzebuję się pod ciepły koc
i czekam na nowy dzionek.
Nie lubię księżyca, który zerka złośliwie,
Na jego widok, zawsze się krzywię.
Ja się boję, kiedy jest ciemno,
Dlatego wolę, gdy jesteś ze mną!
Przy tobie mogę już zamknąć oczy,
w sen zapaść i przestać tak nienawidzić nocy.
Gwiazdy i księżyc
Po zachodzie słońca,
Otula świat czarna nocka.
Na ciemnym niebie ktoś porozrzucał,
Gwiazdy- niczym srebrne kwiatuszki.
Wygląda, jakby pilnował małych gwiazdek-dzieci,
Księżyc, co obok mocno świeci.
Gwiazdy i księżyc na czarnym niebie,
Ładnie wyglądają- bo dają nadzieję.
Sen
A gdy nocą zamkniesz oczy,
A gdy zmorzy cię już sen,
To w twej głowie się pojawi poprzedni,
Choć inny dzień.
Się pojawi w twojej głowie, lecz z wspomnieniami z poprzednich dni,
Myśli, bóle oraz słowa- będziesz o tym teraz śnić.
Wielki mętlik się pojawi,
Trochę z marzeń, trochę z jawy.
Wszystko mocno pomieszane,
A to wszystko z twoich wrażeń.

Ja osobiście lubię noc, a dokładniej to wieczory (w nocy przecież śpię- chyba, że np. jestem na jakimś tam nocowaniu czy imprezie). Uważam, że jest to coś, czego za dnia nie ma. Wszystko wydaje się przesiąknięte tajemnicą, czuję ten przyjemny dreszczyk. Jeśli chodzi o księżyc, to zawsze go lubiłam. Sądzę, że jest piękny z tym swoim srebrzystym blaskiem. A wy? Lubicie noc?
 
Zdjęcia, które skopiowałam z internetu bardzo mi się podobają. Mają klimat, nie uważacie?
A WŁAŚNIE! Jeszcze jedna rzecz, bardzo, ale to bardzo ważna!
Otóż chciałabym, aby ktoś napisał w komentarzu, jak sprawić, aby nikt nie mógł kopiować rzeczy z mojego bloga (np. moich wierszy). Sprawdzałam w internecie, ale tam wyświetliły mi się jakieś dziwaczne (oczywiście, pewnie tylko dla mnie) rzeczy- jakieś kody, nie mam pojęcia gdzie to wpisać... Błagam, czy moglibyście mi napisać coś takiego, tylko w miarę prostym językiem, żebym zrozumiała??? Jeśli tak, będę wdzięczna.
POLA

2 komentarze:

  1. Ciekawe wiersze. Bardzo mi się podobają^^ Ja też lubię noc. crazylivecrazygirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ważne żeby odnaleźć coś w czym czujemy się na miejscu właściwym, tam gdzie być powinniśmy a gdzie reszta nie ma znaczenia.
    Każda zajawka jest dobra nie mając w dzisiejszych czasach dużej możliwości wybicia się wszystko co robimy ma dla nas jakiś sens.
    Ale zamykając się w czterech ścianach przestajemy dostrzegać coś co nazywam życiem. Pozdrawiam i życzę wiele sukcesów.
    piotrgałan@o2.pl

    OdpowiedzUsuń