wtorek, 10 maja 2016

Patriotycznie

Witam!

Ostatnio była tfurczość literacka (notabene pięknie dziękuję za tak ciepłe przyjęcie Sabinki!), dzisiaj zaś będzie ta fotograficzna. Znowu ze sporym opóźnieniem, ponieważ zdjęcia zostały zrobione bodajże... we wrześniu? Październiku? W każdym razie, dość dawno temu. W gruncie rzeczy prawie zdążyłam o nich zapomnieć. Fotografie powstały w ramach konkursu o tematyce patriotycznej i o dziwo, jednemu z nich udało się nawet zdobyć pierwszą nagrodę.
Zdjęcia przedstawiają Pomnik Poległych Stoczniowców, Pomnik Obrońców Poczty Polskiej oraz patriotyczne murale w Gdańsku. Sporo krzywych perspektyw i zbliżeń.


 
Na pierwszy ogień właśnie praca, która wygrała w konkursie. Przerobiona przez pana od fotografii. 




 
Kadr nie jest jakiś cudowny, ale podoba mi się ten gołąb.
Gołębie, gołębie wszędzie...

 





 

 





Dzisiaj króciutko i bardzo obrazkowo. Następnym razem najpewniej pojawi się opowiadanie z konkursu, ewentualnie nominacja do LBA. 

Pozdrawiam ciepło!
P. 

 
Ta piosenka jest taka piękna... taka piękna... 

11 komentarzy:

  1. Dlaczego o dziwo? Zaprezentowałaś piękne zdjęcie, należała mu się wygrana :) Po za tym reszta prac również bardzo mi się podoba, masz oko :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaajne! :o najbardziej podoba mi się zbliżenie głowy pomnika! :D a pierwsze miejsce oczywiście się należało! Tak! Tak a propo - czy jest już numer Victora z Twoim opowiadaniem? ;)
    Jeśli zaś chodzi o gołębie - to kochane stworzenia ;D ostatnio zupełnie rozstroił mnie widok gołębi obradujących na majestatycznych rzeźbach w Łazienkach warszawskich xD

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie:) Numer Victora wychodzi jutro, czuję lekkie napięcie. Podejrzewam, że nie opublikują, ale pożyjemy, zobaczymy;)
      Gołębie są spoko! Nie rozumiem, czemu ludzie ich tak nie lubią. Znaczy, ja wiem, że niszczą, że siadają na najbardziej majestatycznych pomnikach, ale kurczę, nie są takie złe. Stop z dyskyrminacją gołębi!
      Pozdrawiam ciepło!
      P.

      Usuń
  3. Niezłe focie, chociaż przy tych w środku pogrzebałbym trochę z nasyceniem i jasnością! Ja krzywe kadry nazywam "młodzieżowym stylem"! ;D

    Błagaaaam, tylko nie LBA, wolimy opowiadanie! Kto ze mną, łapka w górę, czy co się tam tutaj daje...

    KULTURA & FETYSZE BLOG (KLIK!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, dziękuję:D
      Spoko, będzie opowiadanie. A z nominacją to chyba jednak poczekam, bo ostatnio było ich stanowczo zbyt wiele;)
      Pozdrawiam!
      P.

      Usuń
  4. Ja kompletnie nie potrafię robić zdjęć, ale zawsze jak już robię, to są właśnie krzywe, bo wydaje mi się, że wtedy ładniej wychodzą. ;) Ale Ty to możesz robić jakkolwiek. I tak wyjdą świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwię się dlaczego pierwsze zdjęcie wygrało. Jest naprawdę swietne, niczym z jakiegoś podręcznika :D/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję zatem. Mam nadzieję, że coś fajnego wygrałaś:)

    Pozdrawiam,
    Zazdrośnica Zawistna
    [zzawistna.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma się co dziwić, zdjęcia się naprawdę dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się przedostatnie zdjęcie! Niby nic, ale czuć ten klimat :) Aż poczułam patriotyczny zew! A tak serio to, jestem dumna z Ciebie :) rośnie mały fotograf!

    OdpowiedzUsuń
  9. No zdjęcia całkiem niezłe. Tak teraz przyszło mim do głowy, że gdybym miała zrobić coś takiego w Warszawie to chyba bym nie podołała, bo tyle jest tutaj materiału, że nic tylko pstrykać foty.

    OdpowiedzUsuń