sobota, 4 kwietnia 2015

Wesołych świąt!

Witaj, ludu!

Ponieważ jutro, jak wszyscy wiemy, jest Wielkanoc, chciałam życzyć Wam, moim cudownym czytelnikom, wesołych, przyjemnych, zdrowych, słonecznych (heh, u mnie dzisiaj padał grad...) świąt, odpoczynku przez całą przerwę, smacznego śniadania wielkanocnego, mokrego Dyngusa, wielu czekoladowych jajek i w ogóle... wszystkiego, co dobre!
 Pola

A teraz przed Wami moje dzieło- pan Krzyś (ten z piegami) i jego małżonka, pani Krzysiowa: 


WESOŁYCH ŚWIĄT RAZ JESZCZE! 

11 komentarzy:

  1. Dziękujemy! I serdeczne życzenia przesyłamy również! :D
    (Hah, grad to jeszcze nic. U mnie padał śnieg. ŚNIEG. Tak, ten sam pan, którego nie było na Boże Narodzenie).
    Pan Krzyś i pani Krzysiowa są przeuroczy ^^ Ja natomiast ubolewam nad tym, że nie malowałam jajek w tym roku... Ale za to oglądałam "Pasję"! (Przecudowny film, naprawdę, jeśli nie oglądałaś, to polecam!).
    Pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych Świąt! kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i (w dobrym znaczeniu) zabawne pisanki. Nawzajem, wesołej Wielkanocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy :) . Ja również życzę Ci niezapomnianych świąt i ...ech bardziej wiosennej aury, której faktycznie ostatnio brakuje, a także chwil spędzonych z rodziną i wszystkiego co najlepsze w tym czasie. Pozdrawiam i jeszcze raz Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawzajem :) (W sumie to już ci życzenia złożyłam).
    ja jajek nie malowałam, lecz "pofarbowałam" je w cebuli - mają taki fajny ciemnobrązowy kolor :)
    Pozdrawiam
    Tutti

    OdpowiedzUsuń
  5. A dziękuję i nawzajem :) Urocze małżeństwo ;) Ehh u mnie właśnie pada śnieg, albo i grad, sama nie wiem, ale pogoda nie specjalnie wiosenna, chociaż wczoraj już zapowiadało się na normalne święta :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne Ci te jajka wyszły. Ja w tym roku nie malowałam jajek, niestety po prostu nie mogłam tego zrobić i malowanie zostawiłam rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem, wiem, że zawracam głowę, jednak piszę do Ciebie, ponieważ czytujesz mojego blogaska (wszystkie Twoje komentarze sprawiają mi wielką radość!), więc chcę Cię powiadomić, że adres mojego bloga dnia 10 kwietnia zmieni się na drzewo-pomyslow.blogspot.com.
    Przepraszam za spam i życzę wesołych świąt! kotołaczka02

    OdpowiedzUsuń
  8. Wprawdzie już po świętach, ale dziękujemy za cudowne życzenia! ^^ Ja na blogu zapomniałam cokolwiek przed Wielkanocą napisać, więc uznaj, że ten komentarz napisałam przed świętami. Dużo weny, Ricka Riordana, genialnych książek i spełnienia marzeń! ^^
    Śliczne pisanki! :D Ja w tym roku niestety nie miałam czasu, żeby się zająć jajkami. :(
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta, święta i po świętach, mam jednak nadzieję, że spędziłaś ten czas spokojnie, sympatycznie i w gonie rodziny :) Odpoczęłaś? Przefajne pisanki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Polu, ostatnio weszłam i odkryłam Twojego bloga.
    Zapraszam Ciebie do zabawy ,,Pozytywnie", oczywiście jeżeli nie masz chęci brać w niej udziału, nie ma sprawy :3

    OdpowiedzUsuń
  11. No nie, wszyscy takie kreatywne pisanki robili, a ja ze zwykłymi jajkami poszłam... aż się wstydzę :(

    OdpowiedzUsuń