czwartek, 16 kwietnia 2015

,,A to feler" - westchnął seler

Witam, witam Szanownych Państwa!

Ktoś mi wyjaśni, czemu przerwa świąteczna trwa tak krótko? Czemu, no?
Szkoła daje nieźle popalić. Zaczęło się życie ,,od weekendu do weekendu"... pocieszam się tym, że w przyszłym tygodniu egzaminy gimnazjalne, a więc wolne, jeszcze później majówka... a nie, pardon, majówka wypada w weekend (czy tylko dla mnie to wielka niesprawiedliwość?!).
Ale w sumie to nie jest źle. Tak niewiele dzieli nas od wakacji! Czas gna jak głupi... jak to powiedziała moja koleżanka Sonia: ,,Przecież wczoraj był listopad!". Coś w tym jest, niedawno ubierałam choinkę i latałam z aparatem po jarmarku świątecznym...
No tak, musiał być wstęp o czasie i o moim jakże fascynującym żywocie.
A teraz do rzeczy.
Kochana Tutti nominowała mnie do Liebster Blog Award! Za co bardzo jej oczywiście dziękuję, bo podsunęła mi inspirację na kolejnego posta. Wprawdzie to już któryś raz, gdy zostałam nominowana do tej zabawy, ale i tak zawsze chętnie odpowiadam na pytania. Wiadomo,nie trzeba się wysilać.
Let's start!



1. Opisz siebie jednym słowem!
Nienormalna!

2. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
Jak już jesteśmy przy cytatach, to muszę napisać, że kiedyś je uwielbiałam. Zresztą uwielbiam do tej pory. Zapisywałam co fajniejsze, a kiedyś nawet miałam taką zakładkę na blogu z moimi ulubieńcami- ,,Co ludzie powiedzieli...", czy coś w tym stylu. Potem jakoś przestałam kolekcjonować zasłyszane słowa znanych osób. Ale nadal chętnie zaglądam do swojej ,,Wielkiej księgi aforyzmów" i tam też przed chwilą zerknęłam w poszukiwaniu inspiracji do powyższego pytania. Bo przyznam szczerze, że nie mam jednego faworyta...
Trafiłam na stronę oznaczoną karteczką samoprzylepną, a tam jeden z moich ulubionych cytatów:
,,Tyl­ko dwie rzeczy są nies­kończo­ne: wszechświat oraz ludzka głupo­ta, choć nie jes­tem pe­wien co do tej pierwszej."
Albert Einstein. 
Ech, tak bardzo prawdziwe...
 Uwielbiam też to: ,,Wyob­raźnia jest ważniej­sza od wie­dzy, po­nieważ wie­dza jest ograniczona". 
Einstein to zdecydowanie jeden z autorów moich ulubionych cytatów:)

 

3. Masz jakieś plany na przyszłość?
Jakieś tam mam. Na przykład mój plan na najbliższą przyszłość to skończyć pisać tego posta dzisiaj, może włączyć sobie jakąś muzykę, żeby się milej pracowało. A po skończeniu surfowania po sieci mam zamiar wziąć się za naukę angielskiego i historii. Dodam: za naukę, która nie będzie się składała w połowie z gapienia się w sufit i myślenia o wszystkim, tylko nie o tym, czego mam się uczyć.Ambitny ten plan. Czy się powiedzie, to nie wiem.
Ale, ale. Wiem, że pewnie nie o to autorce pytania chodziło:) Prawdopodobnie miała na myśli dalszą przyszłość... mówiąc szczerze, to ciężko powiedzieć. Plan dotyczący mojej kariery zawodowej nie jest sprecyzowany. Chciałabym pójść na humana w liceum (nie zważając na znany wierszyk: ,,Czary mary, ty tumanie, wylądujesz na humanie!". Ja naprawdę chcę pójść w tym kierunku, bo to mnie absolutnie kręci), potem na jakieś interesujące mnie studia. Moim największym marzeniem jest pisanie książek i wydawanie ich, oczywiście.
Wolę jednak nie planować dalekiej przyszłości, bo wiele się może przecież zmienić. Pożyjemy, zobaczymy...
Na nieco bliższą przyszłość (ale dalszą niż dzisiejszy wieczór;)) mam kilka planów. Na przykład chcę przeczytać cały ,,Świat Dysku". Chcę skończyć kilka opowiadań, które zaczęłam albo kreują się w mojej głowie. Chcę dobrze się bawić na wycieczce szkolnej w maju i spróbować wspinaczki, której zawsze się obawiałam. Chcę pojechać na obóz literacki. Chcę znaleźć fajny kurs tańca. I wiele, wiele innych...

4. Jesteś pesymistą, optymista, a może realistą? Dlaczego?
Zależy. Bywa, że mam pesymistyczne myśli. Ale raczej staram się patrzeć optymistycznie na świat i najczęściej właśnie tak robię. Od naszego punktu widzenia zależy, jak żyjemy. Czuję się zadowolona z tego, co mam, z tego, kim jestem. Owszem, nie wszystko jest idealne. Trudno. Ja cieszę się z życia i widzę przyszłość pozytywnie:D

5. Rzecz, bez której nie mogłabyś żyć to... Uzasadnij swoją odpowiedź!
Kilka jest takich rzeczy... ale... myślę, że nie mogłabym przede wszystkim żyć bez książek. Świat bez książek... NIE! 
To znaczy, pewnie bym przetrwała, może w końcu bym się przyzwyczaiła, ale brakowałoby mi tego strasznie, bo uwielbiam czytać. Jestem wręcz uzależniona od czytania.
Cierpiałabym także, gdyby ze świata nagle zniknęły wszystkie pióra, ołówki, długopisy, klawiatury... nie ma dnia, w którym bym czegoś nie pisała, nawet jeśli są to tylko notatki z lekcji. Uwielbiam pisać teksty literackie, uwielbiam zapisywać swoje myśli, czy po prostu czerpać przyjemność z bazgrania po kartce... a gdybym nie miała czym tego robić? Masakra!

 6. Jaką książkę uważasz za najbardziej uniwersalną (czyli taką, która nadaje się dla wszystkich)?
I tu nasuwa się pytanie, czy istnieje uniwersalna książka. W końcu każdy lubi coś innego. Ktoś kocha fantastykę, ktoś nienawidzi. Ktoś uwielbia czytać o prawdziwym życiu, ktoś inny nie lubi spotykać się w książkach ze swoją rzeczywistością...
Jednak gdybym miała wskazać taką pozycję, która spodobała by się większości osób... hmmm... myślę, że ,,Jeżycjada" nadaje się dla wielu. Są codzienne dramaty, jest humor, ciepło, fajne postaci, lekki styl pisania autorki, łacina... 
O, wiem, co jeszcze! Wiersze Tuwima i Brzechwy. Kto ich nie zna? Kto ich nie lubi? Owszem, niby są dla dzieci, ale wielu dorosłych nadal zna i wspomina z uśmiechem ,,Lokomotywę" czy ,,Na straganie"...
,,-A to feler- westchnął seler". 
No, któż tego nie zna?

 7. Cecha, którą najbardziej cenisz u innych ludzi, to...
Dobroć. I inteligencja.

8. O czym najbardziej marzysz?
 Najbardziej? Mmm... marzę o wydaniu własnej książki. Bardzo.  
Ech, zabrzmi to naiwnie, ale marzę o takiej wielkiej, prawdziwej miłości, na całe życie. Jestem niepoprawną romantyczką? No jestem.

9. Czy kierujesz się w swoim życiu autorytetami?
Raczej nie. Kiedyś na lekcji wychowawczej padło pytanie: ,,Kto jest twoim autorytetem? Poza członkami rodziny". I co? I pustka w głowie.
Można powiedzieć, że autorytetami są dla mnie rodzice. Ale poza tym, to nikt. Bo wolę kierować się nie czyimś postępowaniem, a własnym rozsądkiem i sercem.

10. Najbardziej szalona rzecz, jaką chciałabyś zrobić, to...
Zatańczyć na zatłoczonej ulicy. Tak po prostu. To było zawsze moje marzenie- dać występ w miejscu publicznym, zrobić coś w rodzaju flash-mobu. Co jeszcze mogłabym szalonego zrobić? Może dać koncert kolęd w tramwaju z okazji Bożego Narodzenia. A potem wysiąść i zawołać na odchodnym: ,,Wesołych świąt, kochani!". Albo wejść na dach wysokiego budynku, skąd widać całą panoramę Gdańska, patrzeć na świat z góry i wrzeszczeć ,,JESTEM KRÓLOWĄ ŚWIATA!". O! Albo wyruszyć w podróż bez żadnego planu- tak po prostu wsiąść w dowolny pociąg/autobus i pojechać w nieznane, odkryć nowe miejsce i poczuć wolność, nieograniczoną swobodę... 

11. Co najbardziej chciałabyś w sobie zmienić?
Chciałabym przestać tak wszystkim się przejmować. Być mniej nerwową. Pozwolić sobie na to, aby czasem odpuścić. Chciałabym też być milsza dla innych, bo zdarza mi się na kogoś warknąć, czy nieprzyjemnie się odezwać.


Koniec! Finito! Do zabawy nominuję Lunatyka, Lennyk, Angę i Monikę P., jeśli oczywiście mają ochotę wziąć udział:) Jeśli ktoś jeszcze ma ochotę odpowiedzieć na moje pytania, to zachęcam:D
A oto i pytania:

1. Jesteś księżniczką uwięzioną w wysokiej wieży, której pilnuje smok. Czekasz na księcia na białym koniu? Postanawiasz wykorzystać sytuację i zrobić sobie długie wakacje od szkoły? A może robisz coś, żeby się wydostać? Jeśli tak, to jaki masz plan ucieczki?
2. Jaka jest Twoja ulubiona reklama? Uzasadnij, oczywiście:)
3.Bierzesz udział w konkursie ,,Master Chef" i ostatnim zadaniem, które dzieli Cię od wygranej, jest ugotowanie najdziwniejszej potrawy, jaka przyjdzie Ci do głowy. Co ugotujesz?
4. Jesteś starożytnym Grekiem i chcesz poznać swoją przyszłość. Idziesz więc do wyroczni delfickiej i pytasz o swoje dalsze losy. Odpowiedź pytii jak zwykle jest pokrętna- mówi coś o żółwiach, puchatych kapciach, fioletowych krowach, wrednym Zeusie, winogronach, złotym delfinie i cyklopach. Wychodzisz z mętlikiem w głowie, ale starasz się wyłowić z tego jakiś sens. Jak myślisz, co miała na myśli wyrocznia? Trzeba traktować jej słowa dosłownie, czy może to wielka metafora? 
Co czeka Cię w przyszłości?
5. Jakie magiczne zwierzątko najbardziej chciał(a)byś mieć? Dlaczego akurat to?
6. Czego w tej chwili najbardziej wyczekujesz?
7. Wolisz masło orzechowe, czy nutellę? Dlaczego?
8. Masz możliwość wejścia do jednej z książek i spędzenia w niej dnia. Jaką książkę wybierasz? Dlaczego?
9. Jaka jest Twoja najukochańsza zabawka z dzieciństwa? 
10. Wolał(a)byś spędzić wakacje w domku z piernika u wiedźmy, w Hadesie, czy na farmie krokodyli? Uzasadnij proszę:)
11. Jaki jest twój wymarzony środek transportu? Dlaczego?

Wiem, że niektóre pytania są dziwne, ale cóż...

O nie. Skończyłam posta. A to oznacza, że za chwilę muszę zacząć się uczyć, bo jutro odpytka i kartkówka...
A to feler...
Pozdrawiam ciepło!
Pola

Piosenka na dziś:)

15 komentarzy:

  1. Miałam pisać rozprawkę, ale... ale twój blog jest ważniejszy :P
    Jestem "kochana" <3 Az się człowiekowi na sercu cieplej robi :3
    Jeśli chodzi o punkt 3, to spodziewałam się, ze tak odpowiesz. Human i książki ;) Mnie tam do liceum za bardzo raczej nie ciągnie (ewentualnie profil matematyka/geografia) :D
    Świat bez książek byłby straszne :o Stalibyśmy się jakimiś niedojdami, analfabetami jednymi i schnęlibyśmy się w rozwoju...
    Ja za najbardziej uniwersalną książkę uważam chyba "Małego Księcia". Miłość, przyjaźń i te sprawy ;)
    Taniec na środku ulicy - ciekawe :o Muszę to kiedyś wykorzystać w moim mieście na rynku... A moim szaleństwem byłoby zafarbowanie włosów na czerwono :P
    Jeśli chodzi o punkt 11 to mam tak samo :)
    Piosenka całkiem fajna, ale coś mi w niej nie pasuje - nie wiem co :P
    Pozdrawiam
    Przepraszam za błędy ortograficzne, stylistyczne i logiczne - piszę na szybko, bo chce się wyrobić z moja nieszczęsna rozprawką na jutro.
    Jestem pierwsza (c h y b a)!
    No Tutti

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i ten czas pędzi tak szybko - wydaje mi się, jakbym to wczoraj szła do drugiej klasy, a tu BUM! Nagle okazuje się, że zamiast jednego dnia minęło 7 miesięcy!

      Usuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. : )
    Teżbym chciała wyruszyć kiedyś w podróz bez żadnego planu. Najlepiej w taką po całym świecie ( albo chociażby Europie ).

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, też uwielbiam te dwa wymienione przez Ciebie cytaty :) I oczekuję, że zrobisz te wszystkie szalone rzeczy, o których piszesz i zdasz na blogu sprawozdanie :)
    Dziękuję bardzo za nominację, pytania są genialne! Odpowiem, ale jeszcze nie w najbliższym poście prawdopodobnie, bo myślę o czymś innym, ale spokojnie napiszę swoje odpowiedzi na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polu, jesteś moim bogiem! Jednoczę się z Tobą w uwielbieniu do LBA, ake biję pokłony głębokie przed Twoimi odpowiedziami, które jak zawsze, pff) tryskają radością i ogólnym optymizmem. Jesteś nie tylko mym bogiem, ale i mym mentorem ♥
    No dobrze, po tym wielce wzruszającym wstępiku chciałabym poczynić kilka uwag. Primo, Einstein jest zawsze dobry, zgadzam się! Chociaż mój ulubiony jego cytat, który zresztą wisi w naszej sali od matmy, to zdecydowanie "Don't worry about your difficulties in mathematics. I can assure that mine are still greater" :D Bukwa światowa, cytaty po angielsku, ale nie wiem czy przetłumaczyli to na polski, zresztą nie chce mi się szukać :P
    Secundo, co do Jeżycjady to kłóciłabym się. Jakoś nie wyobrażam sobie chłopców z mojej klasy, choć są kochani, czytających o miłosnych perypetiach praprapraprapraprapraprawnuczek Ignacego Borejki (błagam niech on wreszcie umrze :D). Jak dla mnie najbardziej uniwersalną książką mógłby być jakiś Mikołajek (czy coś), bo lubię go dziewczyny i chłopaki, i starzy i młodzi :>
    Tertio, flash mob! TAAAK! Masz wspaniałe pomysły, a w podróż w nieznane koniecznie mnie zabierz! Zwłaszcza pociągiem. Kocham pociągi (serio!).
    Te pytania są genialne! :D
    Ciekawostka na dziś: 17 kwietnia obchodzimy Światowy Dzień Poezji Haiku! Łiiiii!
    B.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, dziękuję za tak miłe słowa! :D
    Świetny ten cytat Einsteina! Ech, gościu był niesamowity:)
    Też nie jestem pewna co do ,,Jeżycjady", ale nie miałam pomysłów:/ Ale chłopakom z mojej klasy się podobało;)
    Aaaa! ,,Mikołajek"! Jakże mogłam zapomnieć?! Zgadzam się, to absolutnie uniwersalna książka, która bawi do dziś.
    Pociągi wydają się wymarzone do podróży w nieznane (chętnie ruszyłabym z Tobą na taką wyprawę:D). Dosyć wolne, zatrzymują się na wielu stacjach... ,,Wsiąść do pociągu byle jakiego"...
    A znasz taki polski, czarno-biały (uwielbiam czarno-białe filmy!) film ,,Pociąg"? Świetny, polecam:)
    Łaaa, Dzień Haiku! Jest nawet w moim kalendarzu!
    Ech, nie mogę przeboleć tego, że w ,,Krwi Olimpu" nie zostało wyjaśnione, co się stało z Apollinem... to był mój ulubiony bóg... i te jego haiku...
    Pozdrawiam cieplutko!
    P.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, no, nie przypominaj o egzaminach gimnazjalnych! xD Hahahahaha! Interesujące, przemyślane odpowiedzi. Nie wiedziałam, że Einstein powiedział tyle interesujących (emmmm) sentencji (?), słów. Jeśli chodzi o "Jeżycjadę" - trzeba przyznać Ci rację, że serię książek można nazwać uniwersalną, wbrew pozorom wiele w niej wartości i sensu. Aczkolwiek z tej serii czytałam tylko "Opium w rosole" - moją lekturę w klasie pierwszej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Huhu, testy gimnazjalne już we wtorek, a my sobie w tym czasie będziemy siedzieć w domku. ^^ Swoją drogą totalnie nie wiem co będę wtedy robić, bo w ogóle nie jestem przyzwyczajona do takiej ilości wolnego czasu... Moja przyjaciółka pisze w tym roku testy i okropnie się stresuję, a ja stresuję się razem z nią... Tak, cała ja... Ale nas za 2 lata też to czeka!
    Już chciałam się rozpisać co do pytań od Bukwy, ale przypomniałam sobie, że ja też byłam nominowana do tego samego LBA. xD
    Oo, bardzo ciekawe pytania. :D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Od Tutti, nie Bukwy! :D
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Cytaty Einsteina sa ciekawe, lubię je tak samo jak ty. Jest w nich dużo prawdy. Jednym z moich ulubionych cytatów jest ten o wyobraźni i nieskończoności,a poza tym podoba mi sie też też ta sentencja : "Lo­gika zap­ro­wadzi cię z pun­ku A do pun­ktu B. Wyob­raźnia zap­ro­wadzi cię wszędzie" i jeszcze jedna: "Jeżeli za­bałaga­nione biur­ko jest oz­naką za­bałaga­nione­go umysłu, oz­naką cze­go jest pus­te biurko? "
    Nie znałam tego powiedzonka o humanie, ale wiem jak to jest z takim profilem. Moja opinia na ten temat jest taka,że w tych klasach istnieją humaniści z prawdziwego zdarzenia oraz tacy, którzy przyszli tam, bo nic innego nie znaleźli dla siebie. Oczywiście na ten temat mogłabym się bardzo szczegółowo rozpisać,ale nie widze takiej potrzeby. Powiem tak, jeśli Cię to interesuje, uważam,że to będzie dobry wybór. Warto iść na coś co się lubi, a juz w ogóle nie rozumiem jednego chłopaka z mojej klasy. Jest typowym humanistą, ale poszedł na biol-chem, bo stwierdził,że na tym lepiej wyjdzie. Wszystko fajnie, gdyby chciał pójść na coś związanego z tym profilem to ok, rozumiem, ale sam przyznał,że nie pójdzie na żadnego lekarza, ani kogoś w tym stylu, ponieważ to nie jest jego konik. To po co w takim razie poszedł na biol-chem...
    Jak przeczytałam pytanie odnośnie uniwersalnej książki to sama się zaczęłam zastanawiać. Masz rację, nie wiadomo,czy jest taka uniwersalna książka, bo kazdy lubi co innego i nie da się zrobić tak,żeby trafić w gusta wszystkich. Tak samo jak ty pomyślałam o Jeżycjadzie, oczywiście zakładając,że taka książka się znajdzie. Po prostu jest lekko napisana.
    Podróż w nieznane brzmi fajnie. Stwierdzam,że ja też się wszystkim bardzo przejmuję.
    Dziękuję za nominację, oczywiście odpowiem na pytania. I musze przyznać,że są na prawde ciekawe. Trzeba będzie troche pomyśleć nad odpowiedziami...

    OdpowiedzUsuń
  9. Osz ty, ty, ty mnie celowo odciągasz od nauki! Ja tu się właśnie miałam ładnie zabrać za biologię, ale postanowiłam najpierw odwiedzić twojego bloga, patrzę a tu taka nominacja... Bardzo dziękuję oczywiście! :) Z chęcią na wszystkie pytania odpowiem, co prawda właśnie skończyłam posta, ale następny na pewno już będzie o tej nominacji :D Zapewniłaś mi rozrywkę na większość wieczoru ^^ Fajne pytania, muszę się poważnie zastanowić, co ta wyrocznia chciała mi przekazać :D
    A no i bardzo fajne odpowiedzi ^^ Cytaty jak najbardziej trafne, nawet sobie gdzieś zapiszę :D Ja również marzę o wydaniu własnej książki, mam nadzieję, że nam się kiedyś uda :) Ehh ja czuję, że human był by dla mnie idealny, ale ciągle zastanawiam się, co bym mogła po nim robić xD Mam nadzieję, że przez dwa lata w końcu się zdecyduję :D
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć, Polu.
    Muszę Ci cos powiedzieć, a mianowicie: nie uwierzysz, ale kilka dni temu postanowiłam przeczytać "Świat Dysku" i co więcej, czytając cytat Einsteina pomyślałam o myśli Terrego Patchetta: "Ludzie, którzy nie potrzebują innych ludzi, potrzebują innych ludzi, by pokazywać im, że nie potrzebują innych ludzi". Przez te słowa postanowiłam, że jednak przeczytam jego książki! :D A cytat słynnego wystawiającego język człowieka jest bezcenny. Ech... przeraża mnie nazwa "aforyzmy", której użyłaś. Jak Ty zapamiętujesz te słowa? Nie wiem! :D
    Fajny pomysł z tym tramwajem! Jestem za! Najlepiej wsiądź do takiego tramwaju, w którym będzie Stasia :D To się przyłączę! Ja od zawsze chciałam pograć na rynku w Krakowie z koleżanką. Jak się kiedyś wybierzesz do Krakowa i zobaczysz grającą blondynkę to mogę być ja :D (choć w Krakowie jestem rzadko :()
    Wydasz książkę, geniuszu! Na pewno! A ja ja kupię i przeczytam, myśląc sobie, że "pisałam z Polą na blogu!". Tak, tak właśnie będzie! Hm... Ach, ci niepoprawni humaniści! :D Ale jak się kocha to co robi, to jest dobrze! Trzymam kciuki :)
    1. Jesteś księżniczką uwięzioną w wysokiej wieży, której pilnuje smok. Czekasz na księcia na białym koniu? Postanawiasz wykorzystać sytuację i zrobić sobie długie wakacje od szkoły? A może robisz coś, żeby się wydostać? Jeśli tak, to jaki masz plan ucieczki?
    Ekhm... Czyżbys niedawno oglądała Shreka? :D Żartuję, genialne pytanie, na które Stasi brak wyobraźni. Ale... Może czasem proste rozwiązania są najłatwiejsze? Czekam aż smok zaśnie, zawiązuję linę z prześcieradeł i schodzę. Lina się urywa, bo nie potrafię robić porządnych supłów i spadam na głowę zaskoczonego smoka. Który mnie zjada.... :( Koniec!
    2. Jaka jest Twoja ulubiona reklama? Uzasadnij, oczywiście:)

    3.Bierzesz udział w konkursie ,,Master Chef" i ostatnim zadaniem, które dzieli Cię od wygranej, jest ugotowanie najdziwniejszej potrawy, jaka przyjdzie Ci do głowy. Co ugotujesz?
    Robię kulkę ciasta, rozwałkowuję, w środek wciskam czekoladę, wafelki, karmel, białą czekoladę, orzeszki i zamykam ciastem, tworząc pierożek. Brzmi smacznie. Chyba nie potrafię robić dziwnych potraw!
    4. Jesteś starożytnym Grekiem i chcesz poznać swoją przyszłość. Idziesz więc do wyroczni delfickiej i pytasz o swoje dalsze losy. Odpowiedź pytii jak zwykle jest pokrętna- mówi coś o żółwiach, puchatych kapciach, fioletowych krowach, wrednym Zeusie, winogronach, złotym delfinie i cyklopach. Wychodzisz z mętlikiem w głowie, ale starasz się wyłowić z tego jakiś sens. Jak myślisz, co miała na myśli wyrocznia? Trzeba traktować jej słowa dosłownie, czy może to wielka metafora?
    Co czeka Cię w przyszłości?
    Będę w Plejadzie i kupię mojej siostrze na imieniny kapcie, czekoladę milkę. Ktoś o twarzy żółwia wciśnie mi wino przy kasie do torby. Przyjedzie policja, że chciałam ukraść wino i jako nieletnia je skonsumować. Funkcjonariusz będzie miał na nazwisko Zeus, a jego kluczyki do samochodu będą miały zawieszkę w kształcie delfina. Wsadzą mnie do aresztu, a mężczyzna obok mnie nie będzie miał oka... ech! Ciężkie życie xD
    5. Jakie magiczne zwierzątko najbardziej chciał(a)byś mieć? Dlaczego akurat to?
    Bibiego z "Wróżkolandii". Potrafił śpiewać operę :D
    6. Czego w tej chwili najbardziej wyczekujesz?
    Jutra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7. Wolisz masło orzechowe, czy nutellę? Dlaczego?
      Masło orzechowe (nutelli mam chwilowo dość, a masło orzechowe jadłam 2 razy w życiu!)
      8. Masz możliwość wejścia do jednej z książek i spędzenia w niej dnia. Jaką książkę wybierasz? Dlaczego?
      "Cyrk nocy" chciałabym zobaczyć w końcu ów tytułowy cyrk! :)
      9. Jaka jest Twoja najukochańsza zabawka z dzieciństwa?
      Maskotka Skrobuś, którego dostałam na Dzień Dziecka.
      10. Wolał(a)byś spędzić wakacje w domku z piernika u wiedźmy, w Hadesie, czy na farmie krokodyli? Uzasadnij proszę:)
      Hades odpada. Po domku z piernika przypominałabym wielką kulę. Więc hodowla krokodyli :D
      11. Jaki jest twój wymarzony środek transportu? Dlaczego?
      Rowerek na którym już jeżdżę.
      Polu, odpowiedziałam na wszystkie genialne i kreatywne pytania przez co zapchałam Ci miejsce pod postem, wybacz... :(

      Pozdrawiam serdecznie: Stasia

      Usuń
  11. Dziękuję za nominację! W najbliższym czasie postaram się odpowiedzieć na pytania :) Ojj przyznam, że ja też w pewnym okresie miałam fazę na cytaty. Założyłam sobie nawet zeszyt z cytatami, ale po pewnym czasie mi przeszło, a zeszyt nie jest nawet w połowie zapisany... Przyznam jednak, że te słowa "Wyob­raźnia jest ważniej­sza od wie­dzy, po­nieważ wie­dza jest ograniczona" są genialne i idealnie do mnie przemawiają :) Nie da się być w 100% optymistą. Każdy ma czasem złe chwile, ale nie wolno się im poddać! Najważniejsze to, tak jak Ty, być zadowolonym z życia :) Nie będzie szczęśliwy ten, kto nigdy nie zaznał smutku :) Co do szalonych rzeczy to mamy podobne pociągi w stronę dawania radości innym :D Jezu, mogę z Tobą zaśpiewać w pociągu?! :D haha ja kiedyś chciałam stanąć na ulicy z karteczką "free hug" :D Kiedyś to zrobię, jestem tego pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie dziwię się, że chciałabyś iść na ten kierunek. Widać, że masz dobry styl pisania co osobiście przypada mi to do gustu. Ehh jak ja marzę wydać w przyszłości jakąś książkę. Kiedyś na pewno wydam, ale czy perfekcyjną to nie wiem. Pożyjemy zobaczymy. Gratuluję nominacji :)
    http://dziennik-ali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń