środa, 24 grudnia 2014

Życzeń wierszem złożenia nieletniej poetki próba

Cóż zrobić, dopadło mnie natchnienie
(możecie wydać ciężkie westchnienie)
A, że wypadają urodziny Boże,
Pola życzenia Wam wierszem złoży.
Możecie płakać, błagać możecie-
niestety, nic nie osiągniecie.

Więc życzę Wam świąt: ciepłych, rodzinnych,
radosnych, cudownych, może trochę innych?
Mnóstwa prezentów także Wam życzę,
I aby smakowały potrawy i słodycze.

Nadchodzi Nowy Rok, więc z okazji korzystając,
Wenę poetycką już od jakiegoś czasu mając,
Życzę moim czytelnikom kochanym,
Słońca, radości, uśmiechu z  rana
(brzmiało to może banalnie z lekka,
ale wybaczcie- stara się poetka!)
Wielu atrakcji, dobrych ocen, braku zmęczenia,
Mnóstwa przyjaciół, marzeń spełnienia!
Wiem, że wielu blogerom się marzy,
Mnóstwo obserwacji i komentarzy,
Tego więc Wam życzę i weny oczywiście,
I abyście w blogowaniu wytrwali, jak wytrwaliście.

Kończę i dziękuję, że dajecie mi w darze,
Waszą uwagę i cudowne komentarze,
Dziękuję za to, że moją twórczość czytacie
I zawsze miłe słówko macie.

Wesołych świąt i szczęśliwego nadchodzącego roku 2015 wszystkim swoim czytelnikom życzy
Pola:)

animal | Tumblr 
Zdjęcie oczywiście z weheartit;)

13 komentarzy:

  1. Woow! Jakie profesjonalne życzenia tu widzę! W końcu użyło się w tytule tej inwersji. :D Ja sama pisać wierszy nie potrafię, mój jedyny udany i wykorzystany do prezentu dla znajomych rym to 'Dla Moniki i Rafała od świętego Mikołaja!', więc no...
    Ja chciałabym Ci życzyć zdrowia, bo w końcu zdrowie w życiu jest bardzo ważne, ale kiedy samolot nieszczęśliwie spada na ziemię, to ludzie w środku raczej nie są chorzy, tylko po prostu nie mają szczęścia, więc życzę Ci też szczęścia oraz aby samolot Twoich marzeń i celów nigdy się nie rozbił i zaniósł Cię w miejsce, gdzie będziesz mogła te wszystkie rzeczy spełnić!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w internecie odnalazłam coś takiego: "życzę Ci szczęścia, bo na Titanicu wszyscy byli zdrowi tylko im szczęścia zabrakło"
      Właściwie to mi przypomina to porównanie do samolotu.

      Usuń
  2. Muszę przyznać,że to był bardzo dobry pomysł z ułożeniem wierszu. Szczególnie dlatego,że był od przeznaczony specjalnie dla nas - czytelników.
    A ja życzę Ci Wesołych Świąt. Żeby się spełniły Twoje marzenia. Dużo uśmiechu oraz zdrowia, bo zdrowie jest najważniejsze. Co by sie stało gdybyśmy jego nie mieli... A także życzę szczęścia,żebyś była po prostu szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny wierszyk Ci wyszedł! W ogóle fajny pomysł, żeby poczęstować, nas, czytelników poezją przed świętami, w końcu ten czas troszkę temu sprzyja ;)
    Fajny pomysł z tymi wtrąceniami ,,(brzmiało to może banalnie z lekka,
    ale wybaczcie- stara się poetka!)", super!
    Ja niestety nie jestem taka dobra w pisaniu wierszy, jak Ty i chyba nigdy Cię nie dogonię, ale... może to i lepiej?

    Już składałam Ci życzenia, więc tylko napiszę:
    WESOŁYCH ŚWIĄT!
    Pozdrawiam
    Kajax

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej :3 Czytanie Twojego bloga to czysta przyjemność! :D Dziękuję Ci za ten cudowny kąt, do którego aż chce się wchodzić! :) I wiersz mnie rozwalił! Hihi...oby tak dalej, aż w końcu będziesz mówić tylko wierszem :D Co prawda rymy trchę niedokładane (ja w ogóle nie potrafię nic takiego napisać), ale, ale czy to ważne?! Jesteś genialna!
    Wesołych Świąt, Polu! Boże Narodzenie co prawda chyli się ku końcowi (o ile narodzenie może się kończyć), ale, ale...wiedz, że składam Ci cieplutkie, pełne życzliwości: Zdrowia, szczęścia, pomyślności, weny, radości! I spełnienia marzeń, oczywiście :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie od lewej w nagłówku też mi wpadło w oko. Jest takie ciekawe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bombka nie jest wcale taka trudna. Nawet gdy nie wychodził mi odpowiedni kształt to po prostu przepinałam szpilki tak,żeby lepiej wyglądał. Wykonanie trudne samo w sobie nie było, tylko pracochłonne

      Usuń
  6. Droga Polu! Jesteś mistrzem
    i Cię wielbię po wsze czasy
    bo Twój wiersz jest przeuroczy
    (tylko wysłać go do prasy!)
    Choć nie zawsze rytm się zgadzał
    to pomińmy to milczeniem,
    bo w Twym wierszu jest zawarte
    piękne Boże Narodzenie!
    Idealne, z atmosferą
    któż by nie chciał takowego?
    Liczę, że Ty takie miałaś,
    roku życzę Ci dobrego,
    dni (przerzutnie zawsze spoko)
    - i pogodnych, i radosnych
    i niech przyjdzie sobie zima
    - byle w sercu wieczne wiosny!

    Też lubię rymować, więc nie mogłam się powstrzymać :P Dzisiaj już drugi dzień Świąt, trochę zapomniany i mniej uroczyście obchodzony, ale liczę, że uniwersalne życzenia "wesołych Świąt" są nadal aktualne :D Polu! Pisz koniecznie więcej wierszy! No, i nie tylko pisz - a wstawiaj na bloga, oto powinność nie do ominięcia w Twym przypadku!
    Także wiecznej wiosny (albo wiosen - Bukwa i rymy) w sercu i powodzenia na polskim! (Cały czas się tego, czepiam, wiem, ale to chyba dobrze? :P)
    B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wierszyk, haha ;). Jak byłam młodsza to uwielbiałam pisać taką niezobowiązującą poezję i zawsze trafiała na kartki świąteczne dla moich bliskich, jako życzenia.

    http://younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Hahah genialne życzenia! Trzeba mieć łeb, żeby coś takiego stworzyć :)

    Nowy adres bloga:
    http://zakochanaa-w-zyciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za życzenia i mam ważny komunikat:
    Droga Polu.
    Znalazłam ostatnio na Twym blogu opowiadanie "Masked People". Czy trzecia część już jest, czy dopiero ma się ukazać?
    Pozdrawiam i życzę weny #
    Muminek

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejciu, jakie piękne życzenia! Naprawdę. :D Dla mnie są piękne. ;)
    No, i zwyczajowo... dziękuję i wzajemnie. ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Co do książki powiem tak: faktycznie schemat jest podobny, ale historia strasznie wciąga, bo jest bliska ludziom, każdemu od innej strony ich życia. A ta tajemnica Andrew sprawiła, że się popłakałam...
    Pozdrawiam i zachęcam do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń