sobota, 13 lipca 2013

Przed wyjazdem słów (więcej niż) kilka

I już jutro jadę na obóz. Logiczne jest chyba, że nie będę tam korzystać z internetu. Więc nie będę przez dwa tygodnie ani wstawiała nowych postów, ani czytała waszych blogów.
Jak już pewnie pisałam, obóz jest taneczno-windsurfingowy. Jadę z koleżanką z klasy,ale, szczerze mówiąc, nie chcę być z nią w pokoju. Nie mam specjalnie nic do koleżanki (chociaż tak średnio za nią przepadam) tylko chciałabym poznać nowe osoby. Cóż, zobaczy się, jak to będzie. Mam nadzieję, że będę się dobrze bawić. Prawie wszystkie rzeczy spakowane:-) Biorę ich trochę (czytaj: bardzo) dużo. No ale cóż, nie wiadomo, jaka będzie pogoda i lepiej wziąć za dużo rzeczy, niż za mało (tak przynajmniej ja myślę). Wezmę trzy książki, jedną dosyć grubą, dwie nieco cieńsze. Dwie z nich są nowe ("Rozrabiaki z osiedla" i "Syn Neptuna"), a trzecia to jedna z moich ulubionych, dobrze mi znana ("Duma i uprzedzenie").
Taniec to moja pasja, za to windsurfingu doświadczyłam tylko raz, na obozie w zeszłym roku (ta sama firma, tylko obóz taneczno-teatralny). Nie szło mi jakoś super, ale tym razem mam nadzieję, że się nauczę:-) Mam też nadzieję, że poznam ciekawych i fajnych ludzi, a także, że cały obóz się uda.
 
 
 
 Na koniec cytaty-bardzo mądre. Chcę się nimi kierować w życiu i myślę, że każdy powinien.
"Nie muszę zgadzać się na bierne życie po szerokiej, wytyczonej drodze.
Mogę stworzyć własny świat. Znaleźć własną ścieżkę.[...]
To kim jesteś, zależy od ciebie.
Nie szukaj ludzi ani miejsc, które nadadzą ci sens.
Swój sens musisz znaleźć w sobie."
*
"Aż wreszcie pewnego dnia przestałam czekać,
że ktoś posprząta bałagan w moich myślach.
To jest moje zadanie. Bo to jest moje życie." 
Beata Pawlikowska "Blondynka w Londynie"

"Za dwadzieścia lat bardziej będziesz żałował tego,
czego nie zrobiłeś, niż tego, co zrobiłeś.
Więc odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań.
Złap w żagle pomyślne wiatry.
Podróżuj. Śnij. Odkrywaj"
Mark Twain
 
  Do zobaczenia za dwa tygodnie! 
POLA

5 komentarzy:

  1. Do zobaczenia! Baw się dobrze :) napisz jak wrócisz, czy byłaś z nią w pokoju, czy nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to baw się dobrze!:) Ja mam podobnie, że jak jadę na obóz to chcę poznać nowych ludzi, bo generalnie to o to chodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne cytaty ;) Ja również jeżdżąc na obozy mam nadzieję poznać nowych ludzi ;) Zazdroszczę Ci obozu! Ja, powiem skromnie, że jeśli chodzi o windsurfing to jestem całkiem dobra, aczkolwiek jeżeli chodzi o taniec to kompletne dno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja pływam na windsurfingu i jest moim ulubionym sportem!

    OdpowiedzUsuń
  5. cytaty rzeczywiście mądre. Sorry ze nie wchodziłam na twojego bloga, ale też błam na obozie/koloni

    OdpowiedzUsuń