czwartek, 16 stycznia 2014

Liebster Blogger Award

Witajcie!
Aż 2 osoby- Zuzza i Patka- nominowały mnie do Liebster Blogger Award. Bardzo mnie to cieszy:-D Dziś postaram się odpowiedzieć na ich pytania. To ostatni post przed moim wyjazdem. Napiszę za około tydzień, jak było;-)
No to zaczynamy!


PYTANIA PATKI
1.














4.Twoje ulubione zajęcie?
Czytanie książek i blogów, pisanie (bloga, opowiadań, rozdziałów na drugiego bloga, wierszy, artykułów do szkolnej gazetki), taniec, spotykanie się z koleżankami i kolegami, dyskutowanie z innymi, granie w piłkę nożną i bujanie w obłokach...


5.Twoje zainteresowania?
Tak naprawdę, to wszystko powyżej, plus jeszcze mitologia, kultury innych państw, muzyka, kino, języki...

6.Jakie jest Twoje (zrobione przez Ciebie) ulubione zdjęcie? Jeśli możesz wstaw je.
Oj... Mam mnóstwo ulubionych zdjęć... Większość jest z ludźmi, którzy raczej by nie chcieli, aby ich zdjęcia tu się znalazły. Po długich (minutowych) rozmyślaniach, postanowiłam dać fotkę, którą dobrze znacie...


7.Czy umiesz bardzo dobrze jakiś język obcy(chodzi mi o swobodne porozumiewanie się tak, żeby np. gdy jesteś za granicą w żaden sposób nie poznali, że jesteś zza granicy)? Jeśli tak, jaki?
Polski:-P Nie no, wiem, że nie o to przecież chodzi. Dosyć płynnie mówię po angielsku, ale raczej z akcentem, w dodatku często brakuje mi jakichś słów. Nie, chyba nie ma takiego języka obcego, w którym mówiłabym aż tak dobrze.

8. Z jakiego przedmiotu w szkole jesteś najlepsza?
Polskiego, angielskiego, historii.
9. Jakie jest Twoje wymarzone miejsce na wakacje( pomijając koszty rzecz jasna) ?
Ach, marzę o wycieczce przez stolice Europy... Wycieczka trwałaby bardzo długo, chciałabym mieć wystarczająco dużo czasu na poznanie każdego miasta. Marzę też o zjechaniu Ameryki Północnej. No i chciałabym wrócić do Włoch oraz Hiszpanii. Jest takich miejsc mnóstwo. 
10. Leciałaś kiedyś samolotem?
Jasne, wiele razy.
11. Masz lęk wysokości?
Nie, raczej nie, chociaż, gdy się np. wspinam na ściance wspinaczkowej, potrafię nagle go dostać. Ale nigdy nie odczuwałam lęku, gdy np. leciałam samolotem, czy znajdowałam się bardzo wysoko.
A teraz uwaga- NOMINUJĘ WSZYSTKICH CHĘTNYCH. Ci, którzy chcą odpowiedzieć na podane poniżej pytania, mogą czuć się przeze mnie nominowani:-)
A oto i te pytania:
1. Gdybyś mógł/mogła przenieść się w czasie, jakie czasy byś wybrał/a?
2. Czy dla Ciebie świat mógłby istnieć bez szkoły?
3. Masz do wyboru: pójść do restauracji z kuchnią azjatycką albo zjeść w swojskiej, polskiej knajpie. Co wybierasz? Dlaczego?
4. Wolisz rysować czy malować? Dlaczego?
5. Jakie jest Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem "miłość"? (to może być obraz, kolejne słowo, wiersz, itd...)
6. Wolałbyś/ wolałabyś pójść na zajęcia kung-fu, czy raczej baletu? Dlaczego?
7. Jaki jest Twój znienawidzony książkowy bohater? Uzasadnij.
8. Czy kiedykolwiek byłeś/aś w kraju poza Europą? Jeśli tak, to jakim?
9. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w Twoim mieście? Uzasadnij.
10. Czy masz swoją ulubioną szkolną lekturę? Jeśli tak, to jaką?
11. Jakie są Twoje ulubione lody?

No dobrze. To teraz czas się pożegnać. Jak obiecałam, napiszę po wyjeździe. Wam, którzy też mają w tym okresie ferie, życzę też wspaniale spędzonego czasu;-)
Pozdro,
Wasza Pola

5 komentarzy:

  1. Jeszce ja cię nominuję, pytania na books-dance-me-and-all-other.blogspot.com
    Bardzo fajny blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie dopiero w lutym :c Życzę Ci udanego wyjazdu ;)
    Fajne pytania. Ja osobiście nienawidzę Kirke. Jak ona mogła zamienić Percy'ego w ŚWINKĘ MORSKĄ?!
    To ja się chyba nominuję bo mam pomysły na odpowiedzi. Ale jeszcze nie wiem kiedy rozpiszę to wszystko xD
    Ja lubię czytać długie komentarze, wièc pisz sobie w nich co tylko chcesz. Czytam wszyściusieńko ;D
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że odpowiedziałaś na moje pytania :) . Chyba czuję się chętna do odpowiedzenia na Twoje pytania, bo są bardzo ciekawe, ale za jakieś parę tygodni, bo niechcę wciąż pisać o tym samym. Ja ferie mam dopiero w pierwszej połowie lutego, więc muszę jeszcze jakoś wytrzymać w szkole te dwa tygodnie...
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem dobra z tych samych przedmiotów co ty :) Ale gdybym miała wymienić swoich ulubionych bogów greckich to bym się trochę rozpisała... Ciekawe odpowiedzi!
    Ja natomiast w ferie obijam się w domu i patrzę w sufit, zastanawiając się nad dalszym ciągiem opowiadania na polski... :)
    Pozdrawiam! http://w-zwierciadle-refleksji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co prawda włażę tutaj pierwszy raz, ale nie mogę się powstrzymać...Świetne pytania, muszę odpowiedzieć! Ponieważ tak jakby na nielegalu, to piszę w komentarzu...
    1. Lata 80. Ale Broń Boże nie w Polsce! W Ameryce! Założyłabym zespół rockowy i teraz by mnie wspominali jako geniusza muzyki...
    2. Oczywiście! Wręcz byłby lepszy. Nic by mnie nie ograniczało, mogłabym zdobyć tak dużą wiedzę jak chcę i wreszcie może nauczyłabym się żyć z ludźmi...Niestety, wyjścia ze szkoły nie wiedzę, a nie jestem takim radykałem żeby zwiać.
    3. Polską knajpę, a dokładniej bar mleczy. Powody?
    -studenci
    -pierogi
    -klimat
    4. Malować. Rysować umiem już dość dobrze,a malowanie wciąz ćwiczę i mam z tego niewyobrażalną radochę.
    5. To jest, że tak mało oryginalnie powiem, człowiek. Opis dokładny wam daruję, nie jestem sadystą.
    6. To już bym wolała iść na dworzec...Posiedzieć tam. Na balet jestem za wysoka, za gruba, za stara i zbyt niezdarna, do tego jestem pacyfistką.
    7. Jest to bohater zbiorowy- Ładne I Głupie Nastolatki Które Są Głównymi Bohaterkami I Wszyscy Je Kochają Choć Są Idiotkami.
    8. Palcem po mapie...
    9. Dworzec!
    -gołębie
    -gitarzyści
    -śmierdzi
    -sprzedawca cuksów
    -niesamowite opowieści babci klozetowych
    -biała czekolada do picia
    -ta refleksyjna, brudna podłoga...
    10. Lubię ,,Mistrza i Małgorzatę", ale polubiłam ich zanim byli moją lekturą. Nie lubie książek do których mnie zmuszają!
    11. Tanie.

    Sorki że tak zanudzałam, ale nie mogłam się powstrzymać...:D

    OdpowiedzUsuń