niedziela, 7 kwietnia 2013

Versatile blogger award

Zostałam nominowana przez Alę Ch!!!
Strasznie się z tego powodu cieszę i bardzo jej dziękuję.
Zasady są takie:
-Nominowana osoba pokazuję nagrodę na blogu.
- Dziękuję osobie, która ją nominowała na jej blogu.
-Ujawnia 7 faktów o sobie.
-Nominuje kolejnych 15 bloggerów.
-Informuje nominowanych bloggerów o nominacji.
Uff, trochę to skomplikowane...
No dobra, więc zaczynamy. Najpierw 7 faktów o mnie:
1. Pierwszym wyrazem, jaki samodzielnie przeczytałam był napis "Euro" z szyldu "Euro AGD".
2.Ponieważ mam dysgrafię, gdy czytam np. moje zeszyty z dawnych lat, nie mogę się rozczytać.
3. Kiedyś marzyłam o byciu piosenkarką (hm, nie mam za pięknego głosu).
4. Uwielbiam długie spacery, zwłaszcza nad morzem.
5. Gdy byłam mała, bałam się oglądać "Kubusia Puchatka" (sama nie wiem, dlaczego).
6. Zbieram szklane kule ze śniegiem i brokatem- mam ich chyba 28.
7. Kiedyś razem z moją koleżanką myślałyśmy, że mamy magiczne moce:-D
OK, a teraz kogo nominuję:
Carola S 
Tutti
Wiiiikiiii
Vakme
Looney 
Ala Ch 
Julia Młynarczyk
Marielka
Blog "Piszemy bo warto" (prowadzi go wiele blogerek, więc nie będę wymieniać)
Wiem, wiem- tylko dziewięć. Ale nie wiem, czy są jeszcze jakieś, które mogłabym nominować... Dlatego też, piszcie adresy waszych blogów, to będę nominować:-)
Pozdrawiam,
P.

3 komentarze: